Strávili jsme 7,1 hodiny procházením recenzí tohoto kola a vybrali jsme pro vás ty nejčastější a nejzajímavější názory majitelů a testerů:
„Tarmac nevyniká pouze v jednom směru, září ve všech ohledech – proto byl u všech třech vátězství na Grand Tour. Nové materiály použité při výrobě a aerodynamický design společně s moderním vzhledem dává tomuto kolu celkový charakter klasického závodního kola. Specialized Tarmac je střela v zatáčkách, při sprintech a klesáních, ať už si ho pořídíte v jakékoli velikosti.“ – z webu Specialized
SPECIALIZED TARMAC JE ŠPIČKOVÉ SILNIČNÍ KOLO, NĚKDY VŠAK S HORŠÍM POMĚREM VÝKON/CENA
Modelová řada Specialized Tarmac je velmi rozsáhlá, jak počtem modelů, tak jejich cenou. Můžete si proto vybrat stroj za „rozumné“ peníze, ale také závodní speciál za více než čtvrt milionu. Nebudeme se věnovat každému modelu jednotlivě, ale shrneme některé charakteristické vlastnosti této řady silničních kol Specialized. Obecně lze ale říci, že s touto řadou gravel biků nemůžete prohloupit, celá modelová řada je na špičce ve své kategorii.
Vybrané parametry kola Specialized Tarmac
Rám | Hliník Alpha řady 100, kónický hlavový sloupek, vnitřní vedení, úchyty na blatníky, kompatibilní s DuoTrap S |
Vidlice | Domane AL karbon, kónický slitinový sloupek, vnitřní vedení brzdových lanek, úchyty na blatníky, pevná osa 12 x 100 mm |
Řazení | Shimano Sora R3000, 9 rychlostí |
Kliky | Shimano Sora R3000, 50/34 (kompaktní), délka 170 mm |
Přesmykač | Shimano Sora R3000, 31,8mm objímka |
Přehazovačka | Shimano Sora R3000, střední ramínko, převodník max. 34 zubů |
Kazeta | Shimano Sora HG400, 11-32, 9 rychlostí |
Brzdy | Mechanická kotoučová brzda Tektro C550, dva pístky, úchyt Flat Mount, kotouč 160 mm |